Natta!

Tjaao idag kom började jag med att gå upp......
Eller vi kan börja med gårdagen.
Lördag gick jag upp fick ett sms utav natta *kan vi åka till marieberg*
klart vi kan svarade jag.
Så kl tio så hämmtade dom mig  jag köpte en jacka och  en till sak XD
Natta köpte tröja strummpor och pressentpåse ;)
senare skulle vi åka hem då så var vi med cassandra och emilia  vi krattae löv så att vi kunde lägga oss i löv högen och sedan hoppa  upp när ett par gäster kommer.
Cassandras pappa bror låsas syster och losas mamma skulle komma xD
Andre märkte oss att vi låg där men det var roligt Senare  åt vi china mat :)
sen lekte vi klädaffär och andre och Nattas lille bror var tjuvar och snattade allt senare  åkte dom hem
 Jah Nathalie och emilia badade vid tio elva tror jag sen gick emilia upp och jag och Natta hade jätte roligtXD
nästa dag så vaknade vi började leta efter Nathalies mobil letade i timmar tror jag :)
Sen orkade vi inte längre vi  gick och bakade först bakade vi muffins Goda vart dom, sen socker kaka mmm, sen så bakade vi något men dom smmakade bara mjöl :( haha
sen så åkte jag hem då hademoster och morbror och min lilla kusse kom efter en stund  cyklade jag ner till hanna och kajsa för att jag inte hade något att göra men men. :) nu ska iallafall Kajsa sova här så baay ;) pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0