Rubrik

Ska kasta in ett snappt inlägg om dagen.
I´dag hade vi skola vi gjorde läxförhör,och fick våra prov som vi hade gjort jag fick naturligt vis MVG.
Efter skolan gick vi till fritis-klubben gjorde drakar till vår drak tävlingi Varbärga.
Kl 18.00 gick vi till fyren ,Senare gick vi till pingisen då började det oska,då gick vi till ishockyrinken där slog jag mig och gick hem.
Senare görjade det blixtra och spö regna vi gick ut och hoppade omkring i regnet as roligt,vi vart jätte blöta jag hanna och zam zam.
ska  dra  ses  puss  kan inte ha  på datan när det oskar puss

Kommentarer
Postat av: Mirre

Vi har inte fått betyg än

2010-05-30 @ 12:30:32
Postat av: Melissa Here .

hehe mvg ??

2010-06-14 @ 15:34:44
URL: http://melissaroymo.blogg.se/
Postat av: ouilo

(NICE BLOGG)

2010-07-18 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0