Miranda Häär:D<3

Shaa Shaa Miranda Här!<3
Jag vill berätta hur sjukt fin,Sööt och rolig Bästis jag har!!
Hon är en av dom finaste personerna jag vet!<3
När man har tråkigt Då blir det
''Ring henne''
Heeheh,Men hon är värkligen en person man kan lita på:)
Vi har jätte många underbara minnen tillsammans..<33
Som jag aldrig kmr att glömma!
Killar var snälla mot henne för annars,Thihih<33
Vi bråkar och blir sams <33
Men tre ord kommer alltid att finnas till dig från mig!
Jag Älskar Dig!<33:*
Och Hon är min Bästis bara min!!:D<33
Vi För alltid!:)<33

Kommentarer
Postat av: Anneli

hej jag är med i en tävling för att bli en guru bloggare på utbytesstudent.se men för att vinna så behöver jag fler besökare så klicka gärna in på min blogg, det tar bara 1 sekund och allt du behöver göra är att gå in på den, inget annat!! om du inte vill förståss

2010-07-07 @ 12:12:42
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0