GÅRDAGEN.

Hejsan kära läsare! Dagen har inte gått igång ännu, & tänkte skriva lite om gårdagen, den började ungefär så här - Jag vaknade vid 8.00 åt lite  frukost och kolla på en film. Inte för jag vet vilken, menmen..
- satte mig vid datan och börja blogga. Bloggen skaffa jag i går så det finns inget skrivet ännu. Men det kommer förmodligen. När klockan runda sig till halv 11.00 så kolla jag på bröllopsfotografen? - Jag tyckte inte den var bra.. Men det är juh bara min åsikt. hehe. Klockan gick, och den blev 14.00 då kom Miranda. När hon kom satt vi vid datorn en stund senare gick vi ut lite. Vi gjorde väl inte så mycket, satt vid datorn ganska länge. Men klockan blev 18.00 och Miranda gick hem efter det så kom Jennifer, vi gick runt hela området, på vägen köpte vi godis när vi skulle hem. När klockan blev 20.00 gick hon hem & jag gick in och kolla på legend of the sekeer.  Kvällen avslutade jag med en film. Och somna vid halv 01.00. Det var väl ett kort inlägg om igår!  Puss så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0