Lördag!

Veckan har gåt snappt och det är nu lördag kl är 20.17 och jag är jättehungrig.
Idag var jag på en baby shower om ni fattar vad  vi menar typ (bäbis show) vet inte men men.
Festen började kl 14.00 vi åt mat lekte lekar och åt efterätt ja så att ni vet  så är min moster gravid XD.
 och dom skulle   gissa hur tjok  hon  var  och så klart  så  van Mormor :P det var  faktisk en jätte rolig  baby shower.XD
Senare  så  åkte  vi  väll hem framot 16.00 och jag mötte jennifer  vi  var  typ  ute i en kvart haha XD.
Efter kvarten så gick jag in och städade hella nedevåningen haha  jobbigt jajaXD.
ska  snart  logga ut lyssnar  när Emelie helen och amal snackar garvar  nästan XD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0