Långfredag!

Långfredan är här och imårgon är det påsk.
Men kl är 19.00 och vi börjar med att jag vaknade 9.35.
Gick upp åt frukost och kollade på Tv:n tills kl blev halv 11 för då gjorde jag mig iårdning
duchade och sminkade för att jennifer skulle komma 11.
När hon kom så gick vi till Centrum och köpte dricka,chips och choklad gotti gott.
När vi hade handlat klart så gick vi hem åt en piråg och sen tittade på percy.jackson.and.the.olympias.
Kl 15.10 kom mammi och vi började plocka bort och städa undan snacks.
Senare kom Naomi och jag,Jennifer och Naomi gick till Centrum var där lite och chillade lite.
Kl tickade och tickade då blev hon 16.20 då gick alla hem och jag kollade på Tv:n.
Ja man fick ju shatta på syrran för att få datan så klart men ska snart se på Tv:n pözz pözz .
/saarah axelsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0